Nu rata oportunitatea

Dezvoltă-te alături de noi!

Oferte de muncă

Cariere în cafenele

Lucrul într-o cafenea Starbucks este diferit de orice alt loc de muncă. Creezi momente autentice de conectare cu clienții noștri și le faci ziua mai bună. Vei prepara băuturi delicioase și vei construi relații cu clienții noștri (ajungând să le cunoști băutura preferată) și cu partenerii tăi. Oferim beneficii excelente și un mediu cu adevărat primitor. Veți avea, de asemenea, oportunități de a face voluntariat în comunitate, pentru a ajuta și a da înapoi comunităților din care facem parte.

Connect with something Bigger

  • Barista

  • Shift Supervisor

  • Assistant Store Manager

  • Store Manager

Barista

În calitate de Barista vei fi responsabil pentru a oferi clienților noștri servicii rapide și unice, o calitate excelentă a produselor și vei menține cafeneaua în perfectă curățenie. Vei face parte din echipa noastră si vei avea două obiective principale în fiecare zi: să împărtășești o cafea excelentă cu prietenii tăi și să zâmbești pentru a-i inspira pe ceilalți!

Shift Supervisor

Managerul de tură este responsabil pentru unul dintre cele două arii: Product sau Facility. Product Managerul este responsabil de cea mai bună calitate a produselor și respectă standardele de pregătire a acestora. Planifică livrările, analizează vânzările și rezultatele obținute. Rolul Facility Manager-ului este de a se asigura de buna funcționare a cafenelei. El este responsabil de respectarea standardelor de curățenie, de funcționarea corectă a echipamentelor din cafenea și construiește relații cu furnizorii. De asemenea, este responsabil de planificarea costurilor fixe și analizează rezultatele obținute. Șefii de tură realizează instruirea partenerilor în ariile lor de responsabilitate, precum și conducerea turei și lucrează în bar, asigurând cea mai bună atmosferă posibilă în fiecare zi.

Assistant Store Manager

La Starbucks, Assistant Store Manager-ul este People Manager, adică persoana responsabilă pentru partenerii noștri. Sarcina sa principală este de a construi o echipă, de a instrui și motiva, si cel datorita căruia deservirea clienților în cafenea este la cel mai înalt nivel. People Manager-ul se străduiește să angajeze cei mai buni oameni pentru posturile potrivite. El/ea recrutează parteneri care împart zâmbete și transmit energia lor pozitivă oaspeților noștri. De asemenea, el/ea este responsabil(ă) de crearea de programe, de planificarea și controlul costurilor cu forța de muncă, precum și de analiza rezultatelor obținute. El/ea conduce turele, lucrează în bar și creează o atmosferă frumoasă de lucru în cafeneaua sa. Cheia succesului său este cunoașterea perfectă a tuturor partenerilor.

Store Manager

Store Manager-ul oferă servicii excelente pentru clienți și produse de cea mai bună calitate, menținând în același timp costurile optime. Sarcinile sale se concentrează pe două domenii: construirea vânzărilor și relațiile cu clienții. Store Manager-ul este responsabil de marketingul local în concordanță cu activitățile brandului și cu strategia AmRest. Construiește relații și se implică în cooperarea cu comunitatea locală. De asemenea, el/ea este responsabil(ă) de planificarea vânzărilor, de analizarea rezultatelor și de căutarea constantă de noi soluții. Store Manager-ul se dezvoltă în mod constant și asigură dezvoltarea continuă a echipei sale. El/ea își petrece cea mai mare parte a timpului de lucru alături de partenerii săi în bar, unde este responsabil de satisfacția clienților săi în fiecare zi.

Training și educație

Toți partenerii noștri din cafenele își încep cariera la noi prin parcurgerea unui program introductiv de formare bazat pe rolul lor. Programele noastre de formare sunt conduse de trainerii noștri extraordinari din cafenele și sunt concepute pentru a vă introduce în cultura Starbucks și pentru a vă pregăti pentru succes. Aceste programe de formare se desfășoară în cafenelele noastre și le oferă partenerilor posibilitatea de a învăța la locul de muncă, cu sprijinul managerului lor.

 

 

Barista Basics

deveniți un barista calificat, livrând produsul perfect și făcând ca fiecare moment să fie perfect pentru toți clienții noștri, tot timpul.

Barista Trainer

dezvoltați-vă capacitățile în multe domenii de formare și dezvoltare.

Key Partner

învățați cum să vă gestionați și să vă motivați echipa.

Shift Supervisor

deveniți un expert într-unul din cele două domenii: Product sau Facility și specializați-vă în plasarea comenzilor sau managementul costurilor

Assistant Store Manager

extindeți-vă cunoștințele în domeniul resurselor umane, învățând recrutarea, metodele de motivare a echipei, legislația muncii sau planificarea orarului.

Store Manager

învățați cum să conduceți o afacere fiind responsabil de planificarea bugetului, analiza costurilor și creșterea vânzărilor în cafenea.

Poveștile partenerilor

Noi iubim Starbucks și suntem siguri ca și tu te vei îndrăgosti de acest brand! Iată ce spun partenerii noștri despre noi.

 

 

Iată poveștile partenerilor

Laur

Store Manager

Bună,

Numele meu este Laur și sunt un fan al cafelei, al coffee tasting-urilor spectaculoase, al meciurilor de fotbal și al serilor petrecute în compania prietenilor.

Fac parte din familia Starbucks de aproape 5 ani. M-am alăturat brandului ca Barista în 2017 și am gasit aici oameni frumoși care m-au inspirat, o echipă tânără și veselă care m-a facut să îmi doresc să rămân. Dorința mea de a rămîne alături de lumea asta minunată a cafelei, dar și de oamenii alături de care îmi petreceam o bună parte din zi, a dus treptat la dezvoltarea mea, atât personală, cât și profesională.

Marea provocare a venit în 2019 când am decis să plec din orașul natal (Iasi) și să îmi continui drumul alături de primul Drive Thru din Romania, în București ca Assistant Store Manager.

A fost într-adevăr o mare provocare: de la mediul social, tipul de oameni cu care interacționam – Oaspeți și Parteneri deopotrivă - și până la un alt ritm al vieții, mai dnamic și mai complex influențat, cu siguranță și de tipul de cafenea căreia mă alăturasem.

Acum (2021) am propria mea cafenea ca și Store Manager certificat și pot spune că sunt mândru de ea și de echipa frumoasă de Parteneri pe care am construit-o aici. Atmosfera primitoare, curățenia cafenelei și calitatea bauturilor însoțite, desigur, de Latte Art sunt aspectele care ii fac pe Oaspeții noștri să revină.

Laur

Emil

Barista

Bună,

Eu sunt Emil, sunt Partener la Starbucks Lotus Oradea și sunt foarte bucuros că am intrat în lumea Starbucks acum mai bine de 2 ani. Dorința mea era să lucrez într-un mediu frumos cu o echipă cât mai apropiată de vârsta mea și aici am gasit locul perfect.

 

Sunt o persoană cu un vibe tocmai bun pentru Starbucks. Sunt sociabil, îmi place să cunosc mereu persoane noi, să învăț și să lucrez în echipă. Aici la Starbucks m-am descoperit pe mine și mi-am descoperit o pasiune care nu mă va mai părăsi niciodata – să prepar cafea și să o degust.

 

Îmi mai place să ascult muzică în timp ce desenez (mă pregatesc pentru facultatea de Design Interior), să gătesc și să petrec timp alături de prietenii mei care m-ar descrie ca o persoană de încredere pe care te poți baza oricând.

 

Din prima zi mi-a placut jobul de Barista, reusind să mă integrez foarte rapid și, evoluand pe zi ce trece tot mai mult am ajuns până în punctul în care particip la frumoasa competitie de Barista Championship.

 

M-am dezvoltat pe toate planurile, cel mai important fiind faptul ca am legat relatii de prietenie cu partenerii, dar și cu clienții fideli care se bucură în fiecare zi de cafeaua pe care le-o prepar.

Sper să rămân cât mai mult în Starbucks ajungând cât mai departe, în special în această competiție unde abia aștept să întalnesc parteneri din toată țara.

Emil

Nina

Shift Supervisor

Mă numesc Nina, sunt Partener Starbucks de 3 ani, din 2019 pe când încă eram studentă la Drept. Sunt puternică, mă adaptez ușor, iar în acești ani am avut parte de o dezvoltare frumoasă, fiind în prezent Facility Manager. Îmi plac oamenii și apreciez diversitatea lor. Fiecare zi vine cu o experiență nouă, așa că nu este loc de monotonie! Fiind la Facultatea de Drept, trebuia să vorbesc în public și la început aveam emoții, dar datorită experienței mele în această companie am reușit să trec de această teamă. M-am dezvoltat pe partea de public speaking prin interacțiunea cu clienții, prin coffee tasting-uri, prin tot ce ține de Starbucks în general pentru că acesta este unul dintre principiile Starbucks: Make every moment right! Nu știam că lumea cafelei e atât de vastă. Am gasit aici o a doua familie! Familie care mă susține și mă încurajează, iar datorită lor și datorită muncii depuse, am reușit să mă dezvolt. Îmi place mediul din această companie, este unul plăcut în care vin mereu cu drag. Am învățat cum să aplanez situații, am învățat să iau decizii în situații dificile am reușit să-mi demonstrez mie prin această experiență că pot mai mult decât credeam! Fă din fiecare moment unul perfect și zâmbește în fiecare zi pentru că nu ar trebui să existe nimic în lumea asta, ceva sau cineva să ne supere!

Nina

Beti

Assistant Store Manager

Am început experiența Starbucks în 2015 în decembrie ca Barista, în prima cafenea Starbucks din București, perioadă de care îmi amintesc de fiecare dată când simt miros de gingerbread și toffeenut latte, primele bauturi pe care le-am preparat. Am fost întampinată cu caldură și am simțit că aparțin de această comunitate din primele zile. Am fost acceptată la interviu cu câteva zile înainte de Crăciun, am simțit că mi-am primit cadoul mai devreme. Am reușit să-mi organizez timpul, astfel încât să-mi termin programul de licență și de master, ani în care am avut susținere din partea echipei în ceea ce privește programul. Cu ajutorul echipei de manageri am reușit în cateva luni să promovez ca Product Manager, perioadă în care am învățat cât de important este să cunoști consumul zilnic, în care am conștientizat importanța sustenabilității față de natură. Programul CAFE(Echitatea Fermierilor și a Cafelei) reprezentativ pentru comunitatea noastră a însemnat pentru mine motivul pentru care aleg să inspir pe cei din jur cu dragostea mea pentru cafea. Am devenit  People Manager în 2018 și iubesc ceea ce fac. Am oportunitatea să fac parte din dezvoltarea partenerilor, una dintre cele mai valoroase recompense pentru mine și să îi susțin la rândul meu.

Beti
Următorul... Emil